You are currently viewing مقایسه توری حصاری با سیم خاردار برای زمین کشاورزی

مقایسه توری حصاری با سیم خاردار برای زمین کشاورزی

مقایسه توری حصاری با سیم خاردار

در این مفاله به بررسی مقایسه توری حصاری با سیم خاردار برای زمین کشاورزی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید. امروزه از روش های مختلفی برای حصارکشی و محافظت از باغات و زمین های کشاورزی استفاده می شود که یکی از متداول ترین و در عین حال کم هزینه ترین این روش ها، استفاده از توری حصاری و سیم خاردار است که این دو مورد اگرچه هدف یکسانی دارند و آن هم حفظ امنیت است، اما در مواردی نیز ممکن است با هم فرق داشته باشند.

در ادامه این مقاله قصد داریم به مقایسه توری حصاری با سیم خاردار برای زمین کشاورزی بپردازیم و برای اینکه بهتر با مفهوم و نوع کاربردی این دو نوع حصارکشی آشنا شوید، هر کدام را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده و در این زمینه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. پس دعوت می کنم با ما همراه باشید.

توری حصاری چیست

توری حصاری که به آن توری فنس نیز می گویند، در زمره پرکاربردترین ابزارهایی است که از آن برای حصارکشی زمین کشاورزی استفاده می کنند. این توری که هدف از نصب آن، حفظ امنیت است، ساختار ساده ای دارد و تنها، محدوده و مرز میان زمین های کشاورزی را مشخص می کند و چشم انداز دو طرف آن کاملا مشخص است. در گذشته برای حصارکشی و مرزبندی میان زمین های کشاورزی، از فنس های چوبی استفاده می کردند که متاسفانه به دلیل مقاومت پایینی که داشت، بعد از گذشت مدت زمانی تخریب می شد.

اما توری حصاری که امروزه جایگزین نوع چوبی شده، از جنس فلز بوده و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین حمل و نقل و نصب آن نیز بسیار راحت می باشد. برای کسب اطللاعات بیشتر در مورد توری حصاری و قیمت آن می توانید با شرکت آریا حصار که عرضه کننده این محصول به سراسر کشور است تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید. مجموعه آریا حصار ارائه دهنده انواع توری با قیمت مناسب برای زمین های کشاورزی می باشد برای خرید و استعلام قیمت انواع توری با ما تماس بگیرید.

توری حصاری چیست
توری حصاری چیست

انواع توری حصاری

توری حصاری در انواع مختلفی ساخته می شود، که هر کدام از آن ها براساس جنس، مقاومت و امنیت با هم فرق دارند. در ادامه به بررسی انواع آن می پردازیم:

  • توری حصاری مربعی: توری حصاری مربعی در مقایسه با انواع دیگر کاربرد بیشتری دارد. این توری، خود دارای انواع مختلفی است که از نظر اندازه و ضخامت با هم فرق دارند. مربع های این نوع توری، چشمه نامیده اند. به عنوان مثال وقتی گفته می شود توری حصاری چشمه پنج به این معنا است که اندازه ضلع های مربع، پنج سانت است.
  • توری حصاری گابیون: توری گابیون اغلب برای سدسازی و جلوگیری از رانش زمین استفاده می شود . به این صورت که آن را به شکل سبد درست کرده و داخل آن را سنگ چینی می کنند . از این توری می توان در زمین های کشاورزی و باغات استفاده نمود . این توری به شکل شش گوش در کنار یکدیگر بافته می شود .
  • توری حصاری زنجیری: این توری به صورت یک رشته فلزی از جنس گالوانیزه گرم است که این مورد موجب شده تا با دیگر انواع توری های حصاری فرق داشته باشد. کاربرد عمده آن برای زمین کشاورزی است. انعطاف پذیری، مقاومت بالا و ضد زنگ بودن از ویژگی های درخور توجه این توری حصاری می باشد.
  • توری حصاری با روکش پی وی سی: این نوع توری حصاری در دو نوع مربعی و زنجیری در شرکت آریا حصار موجود است و متریال به کار رفته در ساخت، آن فلز گالوانیزه روکش دار است. این فنس، بیشتر در زمین های کشاورزی نواحی شمالی و جنوبی کشور مورد استفاده قرار می گیرد و از ویژگی های آن می توان به مقاومت بالا در برابر اکسیده شدن و زنگ زدگی اشاره کرد.

سیم خاردار چیست

یکی دیگر از ابزارهایی که برای حصارکشی زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد، سیم خاردار است. این ابزار که با اهداف امنیتی نصب می شود ، همانطور که از نامش نیز پیدا است، دارای خارهای تیزی می باشد که بر روی سیم مفتولی قرار گرفته است. مفتولی که برای ساخت سیم خادار به کار می رود، جنس نرمی دارد که برای نمونه می توان فلز، استیل، روی و… را نام برد. قابل ذکر است که سیم خاردارهایی که از جنس گالوانیزه هستند، به دلیل مقاومت بالایی که در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و مکانی دارند، در زمره پرکاربردترین و پر طرفدارترین انواع ابزارهای حصارکشی قرار دارند.

شرکت آریا حصار که در زمینه تولید و فروش انواع سیم خاردار فعالیت دارد، از بهترین و بادوام ترین متریال ها برای ساخت این ابزار امنیتی استفاده می کند. همچنین این مرکز علاوه بر عرضه محصول، از نیروهای ماهر و با تجربه برای نصب بهره مند می باشد و از این طریق، بهترین خدمات  را به مشتریان خود عرضه می دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی خرید و سفارش محصول کافی است به سایت اینترنتی این مرکز به آدرس Aryahesar.com مراجعه کنید. مجموعه آریا حصار ارائه دهنده خدمات نصب سیم خاردار نیز می باشد برای دریافت خدمات نصب سیم خاردار با ما در تماس باشید.

سیم خاردار چیست
سیم خاردار چیست

انواع سیم خاردار

سیم خاردارها شامل دو دسته خطی و حلقوی می شود . نوع خطی آن، مفتول بلندی است که از جنس گالوانیزه بوده و در فاصله های معینی، مفتول های تیزخار بر روی بدن آن قرار گرفته اند. سیم خاردار نوع حلقوی، خود شامل دو نوع سیم خاردار حلقوی معمولی و حلقوی تیغی می شود که البته نوع معمولی آن تا حدودی مشابه سیم خاردار خطی است. سیم خاردارها، همانند توری حصاری، به منظور حصارکشی اطراف زمین کشاورزی و باغات مورد استفاده قرار می گیرد.

سیم خاردار خطی

قطر مفتول به کار رفته در ساخت این نوع سیم خاردار، دو میلی متر می باشد که به آن مفتول محور نیز می گویند و خارهای قرار گرفته بر روی آن که به دور محور پیچ خورده اند، دارای  قطر دو و نیم میلی متر می باشد. توجه داشته باشید در این سیم خاردار فاصله میان خارها، کم است و و از نظر هزینه خرید نیز قیمت ارزانی دارد. آریا حصار، سیم خاردار خطی را در کلاف های 15 تا 25 کیلوگرمی به مشتریان خود عرضه می دارد.

لازم به ذکر است که وزن کلاف ها می تواند براساس نیاز و سفارش مشتری باشد. مهم ترین و اصلی ترین کاربرد سیم خاردار خطی، در اطراف زمین کشاورزی و باغات به منظور تامین امنیت و تعیین محدوده می باشد و حتی در مورادی بر روی دیوارهایی که در اطراف زمین کشاوری و باغات قرار دارد، به منظور حفظ امنیت بیشتر، این نوع سیم خاردار نصب خواهد شد. از مهم ترین ویژگی های سیم خاردار خطی، عمر مفید طولانی، نصب و باز کردن آسان، انعطاف پذیری و هزینه پایین است.

انواع سیم خاردار
انواع سیم خاردار

سیم خاردار حلقوی

کاربرد سیم خاردار حلقوی نیز حفاظت از زمین های کشاورزی است،  که بست هایی که در آن موجود است موجب ایجاد بافت حلقه ای آن شده است. سیم خادار حلقوی، نسبت به نوع خطی کیفیت بیشتری دارد و از نظر هزینه نیز گرانتر می باشد. این نوع سیم خاردار، برخلاف نوع خطی که بیشترین کاربرد آن در زمین کشاورزی است، برای اماکن مسکونی و اداری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

آریا حصار از افراد مجرب و حرفه ای، برای فروش و نصب انواع سیم خاردار استفاده می کند. همچنین این شرکت علاوه بر این که عرضه کننده این محصول به سراسر کشور است، در زمینه تولید آن نیز فعالیت دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین چگونگی نحوه سفارش، با کارشناسان آریا حصار در بخش پشتیبانی و مشاوره پیش از خرید، تماس بگیرید.

تفاوت توری حصاری با سیم خاردار برای زمین کشاورزی چیست؟

توری حصاری که هدف از نصب آن، حفظ امنیت است، ساختار ساده ای دارد و تنها، محدوده و مرز میان زمین های کشاورزی را مشخص می کند و چشم انداز دو طرف آن کاملا مشخص است اما سیم خاردار که با اهداف امنیتی نصب می شود، همانطور که از نامش نیز پیدا است، دارای خارهای تیزی می باشد که بر روی سیم مفتولی قرار گرفته است به دلیل مقاومت بالایی که در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و مکانی دارند، در زمره پرکاربردترین و پر طرفدارترین انواع ابزارهای حصارکشی قرار دارند.

مهم ترین ویژگی سیم خاردار خطی برای زمین های کشاورزی چیست؟

در اطراف زمین کشاورزی و باغات به منظور تامین امنیت و تعیین محدوده می باشد و حتی در مورادی بر روی دیوارهایی که در اطراف زمین کشاوری و باغات قرار دارد، به منظور حفظ امنیت بیشتر، این نوع سیم خاردار نصب خواهد شد. از مهم ترین ویژگی های سیم خاردار خطی، عمر مفید طولانی، نصب و باز کردن آسان، انعطاف پذیری و هزینه پایین است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها