You are currently viewing فروش سیم خاردار در شهریار

فروش سیم خاردار در شهریار

فروش انواع سیم خاردار در شهریار

شهریار از شهرستان‌های مهم استان تهران میباشد، که مرکز آن، شهر شهریار است. این شهرستان دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود. بدلیل وجود باغ های انواع میوه های مختلف  به نگین سرسبز غرب تهران مشهور است. به همین دلیل مردم این شهر برای حفاظت از باغ های میوه خود در برابر حیوانات و دزدان بایستی از وسائل حفاظتی همچون سیم خاردار خطی استفاده کنند. اگر شما هم در شهریار صاحب باغ یا ویلایی هستید میتوانید با خرید سیم خاردار امنیت باغ خود را بیشتر کنید. آریا حصار یکی از شرکت های تولید کننده انواع مختلف وسائل حفاظتی و سیم خاردار میباشد که سابقه زیادی در فروش سیم خاردار در شهریار با کیفیت و باقیمت مناسب دارد.

سیم خاردار چیست

امنیت یکی از ضروری ترین چیزها در زندگی همه ما انسان ها است.  احساس امنیت یکی از دغدغه هایی است که همه ما به آن نیاز داریم و برای برطرف کردن آن دست به هر کاری میزنیم. مثلا بسیاری از مردمان روستایی یا شهری برای حفاظت از مراتع یا باغات o,n یا در اطراف ملک خود از حصارهای سیم خاردار استفاده میکنند. سیم خاردار ارزانترین و رایج ترین وسیله برای ایجاد امنیت، حصاربندی و جداسازی فضاهای مختلف می باشد. این محصول از انواع محصولات مفتولی است که از فولاد نرم ساخته میشود.

سیم خاردار معمولاً از دو سیم دراز تشکیل شده است. روی هم تابیده شده و به شکل یک کابل منفرد در میآید که در داخل آن خارهای سیمی وجود دارد که به صورت سازماندهی شده به دور یکی از سیم های کابل پیچیده شده است.  سیم های خاردار از نظر شکل قیافه با همدیگر متفاوت هستند. سیم خاردار بسته به نوع آن ممکن است از یک تکه، دو، سه یا چهار سیم تشکیل شده باشد و تیغ های آن به طور مساوی در 4 تا 5 سانتر متری یا 10 تا 13 سانتی متر از همدیگر قرار گرفته اند. برای استعلام قیمت سیم خاردار با شرکت آریا حصار در تماس باشید. شرکت آریا حصار ارائه دهنده انواع سیم خاردار با مناسب ترین قیمت می باشد.

خرید سیم خاردار در شهریار
فروش سیم خاردار در شهریار

در اوایل قرن بیست و یکم، شرکت های تولید سیم خاردار برای درست کردن آن به روش‌های مدرنی مانند گالوانیزه کردن آهن برای محافظت از آن در برابر زنگ زدگی و عوامل مختلف جوی یا حتی پوشش دادن آن سیم‌ها با مواد عایق متشکل از 95 درصد آلومینیوم و 5 درصد روی آودند. روی، در ساخت سیم های برق و کابل های رشته ای استفاده می شود. در گذشته عمر مفتول بین هفت تا ده سال بود، اما پس از اضافه کردن مفتول گالوانیزه به آن عمر آن حدود 20 یا 30 سال بیشتر عمر میکند و با اضافه کردن روی یا آلومینیوم کیفیت و ماندگاری آن بیشتر شد.

امروزه تنوع زیادی در انواع مقاطع فولادی وجود دارد البته در کنار این تنوع محصولات، تنوع در ویژگی ها و کاربردها   نیز وجود دارد. سیم خاردار یکی از مقاطع فولادی است که برای همه آشناست و از آن برای حصار بندی مکان های مورد نظر خود بکار برده ایم. به طور کلی سیم خاردار از دسته محصولات مفتولی است و یکی از پر استفاده ترین و  پرکاربردترین از محصولات مفتولی برای جداسازی، ایجاد امنیت و حصاربندی است که در اکثر مناطق قابل استفاده است. نصب انواع سیم خاردار از خدماتی است که در آریا حصار به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای به مشتریان خود ارائه می کنیم جهت نصب سیم خاردار با شرکت آریا حصار تماس بگیرید.

نحوه فروش سیم خاردار در شهریار

سیم خاردار دارای انواع و طرح های مختلفی است که هر کدام برای پروژ های خاصی طراحی و مورد استفاده قرار میگیرند. آریا حصار یکی از شرکت هایی است چندین سال است که اقدام به فروش سیم خاردار در شهریار و سایر مناطق کشور میکند. شما هم میتوانید برای سفارش و خرید سیم خاردار مورد نظر خود  با این شماره تماس بگیرید.

مرکز فروش سیم خاردار در شهریار کدام شرکت می باشد؟

شرکت آریا حصار مرکز فروش سیم خاردار در شهریار با مناسب ترین قیمت می باشد. برای خرید و ثبت سفارش انواع سیم خاردار با ما تماس بگیرید.

برای حفاظت از باغ های میوه خود در برابر حیوانات و دزدان چه اقدامی انجام دهیم؟

پیشنهاد ما استفاده از سیم خاردار برای حفاظت از باغ در برابر حیوانات و دزدان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها