You are currently viewing سیم خاردار تبری چیست؟ + قیمت و خرید

سیم خاردار تبری چیست؟ + قیمت و خرید

سیم خاردار تبری

سیم خاردار ابزاری است از جنس فولاد، با لبه هایی برنده که به منظور حفظ امنیت برای اماکن مختلف نظیر منازل مسکونی ، مناطق نظامی و پادگان ها و حتی برای حصارکشی اطراف زمین های کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، و در زمره ارزانترین نوع حصارکشی ها با ضریب امنیتی بالا قرار دارد.

این ابزار ساده در انواع مختلفی در بازار موجود است که هر کدام از آن ها برای موارد خاصی کاربرد دارند که در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی کاربرد سیم خاردار تبری بپردازیم و در این زمینه اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. پس دعوت می کنم با ما همراه باشید.

برای آشنایی بیشتر با سیم خاردار تبری پیشنهاد می کنیم کلیپ زیر را مشاهده نمایید.

سیم خاردار تبری چیست؟

سیم خاردار تبری یکی از جدیدترین انواع سیم خاردارها است که همانطور که از نامش نیز پیدا است تیغ های آن به صورت تبری شکل است که در فواصل استانداری به صورت منظم بر روی سیم مفتولی قرار گرفته اند. تیغ های این نوع سیم خاردار از ورق های گالوانیزه گرم با کیفیت بالا تولید می شود.

سیم خاردار تبری در بازار با نام های دیگری نظیر سیم خاردار تیغی، ژیلتی، ناتویی و لیزری شناخته می شود. سیم خاردار تبری شامل دو مدل خطی و حلقوی می شود و مهم ترین ویژگی درخور توجه آن سطح ایمنی بالای آن است و در مقایسه با دیگر انواع سیم خاردارهای دیگر نظیر سیم خاردار سوزنی ایمن تر است. بسته بندی این ابزار امنیتی به صورت کلاف است که معمولا وزن هر کلاف تقریبا 6 الی 10 کیلوگرم می باشد.

سیم خاردار تبری چیست
کاربرد سیم خاردار تبری

کاربرد سیم خاردار تبری

نصب سیم خاردار تبری با توجه به دو مدلی که از آن تولید می شود ( خطی و حلقوی ) ، موجب شده تا برای موارد متعددی کاربرد داشته باشد. جالب است که بدانید این نوع سیم خاردار به عنوان زیبا ترین سیم خاردار نیزشناخته می شود و در کنار سطح ایمنی بالا، به دلیل درخشندگی که دارد در ساختمان های نوساز و لوکس نیز برای حصارکشی از آن استفاده می کنند. از دیگر موارد کاربرد سیم خاردار تبری در اماکن مهم و حساس مانند پادگان های نظامی است که در ادامه چند مورد از مکان هایی که به وفور از این نوع سیم خاردار استفاده می کنند را معرفی می کنیم که به قرار ذیل است:

  • دیوارهای اطراف منازل مسکونی مانند ویلاها، مجتمع ها و برج ها
  • برای حفاظت اطراف باغ ها و هتل ها
  • اماکن و پادگان های نظامی
  • مراکز ملی و ادارات دولتی
  • حصارکشی دیوارهای اطراف فرودگاه ها

کاربرد انواع سیم خاردار تبری

همانطور که گفتیم سیم خاردار تبری خود شامل دو نوع خطی و حلقوی می شود که در ادامه کاربرد هر کدام را به اختصار مورد بررسی قرار می دهیم.

سیم خاردار تبری
سیم خاردار تبری

سیم خاردار تبری خطی

برای ساخت و تولید این نوع سیم خاردار از مفتول با ضخامت دو و نیم میلیمتری استفاده می شود و متریال به کار رفته در تولید خارها نیز ورق گالوانیزه است. قابل ذکر است که ضخامت تیغ های تبری شکل در حدود نیم میلیمتر است و تفاوت آن با سایر انواع سیم خاردارهای خطی در شکل خارهای تبری آن است و به دلیل برخورداری از این تیغ های بلند و برنده از امنیت بالاتری نسبت به دیگر سیم خاردارها برخوردار می باشد.

سیم خاردار حلقوی تبری

سیم های به کار رفته در حلقوی تبری همانند سیم خاردار خطی از مفتول 2.5 میلیمتر فولادی می باشد و برای ساخت آن از تیغ های تیز از جنس ورق گالوانیزه استفاده می شود . این نوع سیم خاردار همانگونه که از نامش نیز مشخص است از همان ابتدا به صورت حلقوی تولید و به بازار عرضه می شود. از ویژگی های آن می توان به مقاومت و قدرت کششی بالایی که دارد اشاره کرد.

سیم خاردار حلقوی تبری در اندازه های مختلفی تولید می شود که فاصله میان تیغ های به کار رفته در آن نیز به طول سیم خاردار بستگی دارد. البته قابل ذکر است که مشتری می تواند آن را به هر اندازه ای که تمایل دارد سفارش دهد. در ذیل چند نمونه از طول های مختلف این نوع سیم خاردار که در بازار موجود است را معرفی می کنیم:

  • طول نوع ۶۰ سانتی متری که ۸ کیلوگرم وزن دارد ۸ متر است
  • طول نوع ۷۰ سانتی متری آن که ۹ کیلوگرم وزن دارد نیز ۸ متر است
  • طول نوع ۹۰ سانتیمتری آن که حدود ۱۲ کیلوگرم وزن دارد ۱۰ متر است

اگر قصد خرید سیم خاردار تبری در اندازه های مختلف را دارید ما به شما مرکز فروش آریا حصار را پیشنهاد می دهیم که در زمینه فروش سیم خاردار و نصب انواع سیم خاردار در سراسر کشور فعالیت دارند و در زمان خرید نیز می توانید با مشاورین و کارشناسان این مجموعه مشورت کرده و با خیالی آسوده، با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع سیم خاردار را از آریا حصار مرجع تولید سیم خاردار خریداری کنید.

نصب سیم خاردار تبری
نصب سیم خاردار تبری

روش نصب سیم خاردار تبری

همانطور که پیشتر نیز گفتیم سیم خاردار تبری که یکی از بهترین انواع سیم های خاردار است برای تمامی اماکن مسکونی و باغ و … مورد استفاده قرار می گیرد، که به منظور امنیت و ورود سارقین و حیوانات در اطراف منطقه مورد نظر نصب می شود. روش نصب این ابزار امنیتی به این صورت است که ابتدا بایستی تجهیزات و وسایل امنیتی را که برای نصب لازم است تهیه کنید که نصاب باید حتما مجهز به دستکش و کلاه ایمنی باشد و دیگر تجهیزات و وسایل مورد نیاز در نصب باید از قبل در محل مورد نظر آماده شود. نصاب، ابتدا قسمت هایی را که قرار است در آن سیم خاردار تبری نصب شود را علامت گذاری و نقشه ای از آن تهیه می کند.

برای انجام این کار به بست های محکم نیاز می باشد و بایستی حتما پایه های V شکل ( وی شکل ) و یا ستونها را در فواصل تعیین شده قرار دهید و سیم خاردار را بر روی این پایه ها نصب کنید. قابل ذکر است که سیم خاردار تبری از نوع حلقوی را می توانید بر روی دیوار، بر روی نرده، بر روی حفاظ شاخ گوزنی و سیم خاردارهای دیگر نصب کنید. آریا حصار مرکز فروش سیم خاردار برای نصب سیم خاردار تبری از نیروهای متخصص و آموزش دیده استفاده می کند و با بهره مندی و در  اختیار داشتن بهترین تجهیزات، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

مزایای استفاده از سیم خاردار تبری

با توجه به انچه که در مورد کاربرد این نوع سیم خاردار گفته شد، در مقایسه با دیگر انواع سیم های خاردار ضریب امنیتی بالاتری دارد. قابلیت حمل و نقل آسان و نصب سریعتر نیز از دیگر مزیت های این ابزار به شمار می رود. همچنین سیم خاردار تبری در کنار زیبایی، عمر مفید طولانی نیز دارد.

قیمت سیم خاردار تبری

در تعیین قیمت سیم خاردار تبری عوامل مختلفی تاثیر دارد که از آن جمله می توان به ضخامت مفتول و ضخامت خار و نوع سیم به کار رفته در آن اشاره کرد. سیم خاردارهای تبری با توجه به درجه کیفیت بالایی که دارند، در مقایسه با دیگر انواع سیم خاردار، قیمت بالاتری دارند و از سوی دیگر از امنیت بالاتری نیز برخوردار می باشند. سیم خاردار تبری نوع خطی قیمت ارزانتری نسبت به نوع حلقوی دارد، اما در حالت کلی علاوه بر جنس و متریال های به کار رفته در ساخت این ابزار امنیتی، نوسانات موجود در بازار نیز در افزایش و کاهش قیمت تاثیر دارند. برای اطلاع از قیمت روز انواع سیم خاردار تبری به سایت آریا حصار مراجعه کنید.

سیم خاردار تبری چیست؟

سیم خاردار تبری یکی از جدیدترین انواع سیم خاردارها است که همانطور که از نامش نیز پیدا است تیغ های آن به صورت تبری شکل است. برای خواندن ادامه توضیحات با سایت آریا حصار همراه باشید.

قیمت سیم خاردار تبری چه مقدار می باشد؟

برای اطلاع از قیمت روز انواع سیم خاردار تبری به سایت آریا حصار مراجعه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها