You are currently viewing ایجاد امنیت با سیم خاردار

ایجاد امنیت با سیم خاردار

امنیت با سیم خاردار

می‌دانیم که برای محافظت و ایمن نگه داشتن مکان های امنیتی باید از ابزار ها و سیستم هایی قوی استفاده نمود. اماکن امنیتی می توانند زندان ها، کلانتری ها، محوطه کارخانه ها، پادگان ها و.. باشند. یکی از ابزار های محافظتی قابل استفاده و نصب سیم خاردار است. از ایجاد یک حصار در اطراف یک باغچه کوچک گرفته تا استفاده از آن برای جدا کردن مرز ها ایجاد امنیت با سیم خاردار برای هر مکانی که نیاز به محافظت دارد می تواند گزینه ای با دوام و محکم محسوب شود.

آیا سیم خاردار فقط مختص مکان های امنیتی است؟

اکثر مکان های امنیتی مثل زندان ها و پادگان ها و بسیاری از مناطقی که به محافظت زیاد نیاز دارند از این ابزار استفاده می‌کنند چرا که دو طرف جایی که سیم خاردار کشیده شده کاملا قابل رؤیت است و همین امر باعث ترس افراد متجاوز می‌شود. ایجاد امنیت با سیم خاردار در واقع یکی از با دوام ترین روش های محافظتی محسوب می شود  شما می توانید به واسطه ی این خار های تیز از ورود افراد به محیط های خطرناک تا حد قابل توجهی جلوگیری کنید.

محیط هایی مانند اطراف استخر های عمیق، محل نگهداری حیوانات وحشی، اطراف مرز بین کشور ها و.. استفاده از سیم خاردار یکی از روش‌های موثر برای ایجاد امنیت در ساختمان‌های نیمه کاره است. در همین خصوص برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم مقاله ایجاد امنیت ساختمان های نیمه کاره با سیم خاردار را در سایت آریا حصار مطالعه نمایید.

علت استفاده از سیم خاردار در محیط های امنیتی
علت استفاده از سیم خاردار در محیط های امنیتی

چرا در محیط های امنیتی همیشه از سیم های خاردار استفاده می کنند؟

تلاش برای یافتن راهی برای  محافظت از محیطی که به‌ امنیت بالایی نیاز دارد بسیار بدیهی است. قطعا مکان هایی که از آن نام بردیم ایجاد امنیت با سیم خاردار را یکی از این راه های محکم با درصد خطای کم یافته اند و از آن استفاده می‌کنند. چرا که این سیم ها علاوه بر محکم و قوی بودن در شکل ها؛ اندازه های متفاوتی متناسب با هر محیط وجود دارند. اگر شخصی قصد عبور داشته باشد به دلیل تراکم و تیغ های خطرناک آسیب می‌بیند. از بین بردن و حذف سیم های خاردار اصلا کار ساده ای نیست عبور از آن غیر ممکن همچنین بسیار خطرناک است حتی می تواند موجب جراحات جبران ناپذیری شود. از این رو بهترین روش برای محافظت از محیط های امنیتی شناخته می‌شود.

محافظت کردن از محیط های امنیتی توسط سیم های خاردار چگونه است؟

سیم های خاردار در انواع مختلفی وجود دارند که از نظر ضخامت،  سختی و جنس، طبق محیط مورد نظر انتخاب می‌شوند. سیم خاردار خطی و حلقوی از انواع آن هستند که هر کدام به صورت جداگانه یا همراه با هم می‌توانند به کار گرفته شوند. به این صورت که ابتدا سیم خطی بر روی دیوار بلند نصب می شود و سیم حلقوی بر بالای آن قرار می گیرد و سوار بر یک دیگر دیوار غیر قابل نفوذ و محکمی به وجود می‌آورند. با وجود همچین دیوار خطرناکی نفوذ کردن غیر قابل تصور خواهد بود.

اگر کسی به آن ها نزدیک شود فورا قابل مشاهده خواهد بود که ممکن است قبل تر تیغ های تیز به او جراحاتی جدی وارد کرده باشند. تاریخچه پیدایش سیم خاردار از مقالات جدید سایت آریا حصار می باشد که در این مقاله به بررسی تاریخچه پیدایش سیم خاردار در ایران و جهان پرداخته ایم توصیه می کنیم این مقاله را در سایت آریا حصار مورد مطالعه قرار دهید.

محافظت کردن از محیط های امنیتی با سیم های خاردار
محافظت کردن از محیط های امنیتی با سیم های خاردار

سیم خاردار با کیفیت یا بی کیفیت؟

قطعا بعد از انتخاب این روش محافظتی باید تمام موارد را نیز رعایت کنید از جمله انتخاب جنس مرغوب و خوب، چرا که تنها انتخاب این شیوه ملاک نیست و باید هنگام انتخاب  به نکات بسیار زیادی توجه کنید. ایجاد امنیت با سیم خاردار نیازمند دقت در انتخاب کیفیت سیم، قیمت متناسب و غیره می باشد. بدون تردید وقتی صحبت از مناطق مهم و امنیتی می شود باید از ابزاری استفاده کرد که مقاومت بالایی داشته باشد. سیم های خاردار که مدنظر هستند دارای انواع  خطی و حلقوی می باشند. بهتر است بدانید که این دو در کنار هم با تیغ ها و خار های خود مجموعا دیواری غیر قابل نفوذ به وجود می‌آورند. به گالوانیزه بودن مفتول ها باید دقت داشت چرا که باعث می شود در شرایط جوی متفاوت پوسیده نشوند.

ایجاد امنیت با سیم خاردار

همان طور که می دانید ایجاد امنیت با سیم خاردار همواره یکی از قدیمی ترین و محکم ترین روش ها در برابر نفوذ عوامل خارجی و متجاوزان بوده است. با دقت در نحوه استفاده و انتخاب بهترین گزینه ی موجود می‌توان یک مکان امنیتی را از ورود اشخاص خطرناک در امان نگه داشت در نهایت از آن محیط به درستی محافظت کرد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که به منظور ایجاد امنیت اطراف خود، به سیم خاردار توجه ویژه ای داشته باشید. برای خرید و استعلام قیمت سیم خاردار با شرکت آریا حصار تولید کننده انواع سیم خاردار تماس بگیرید.

علت استفاده از سیم خاردار در محیط های امنیتی چیست؟

این سیم ها علاوه بر محکم و قوی بودن در شکل ها؛ اندازه های متفاوتی متناسب با هر محیط وجود دارند. اگر شخصی قصد عبور داشته باشد به دلیل تراکم و تیغ های خطرناک آسیب می‌بیند. از بین بردن و حذف سیم های خاردار اصلا کار ساده ای نیست عبور از آن غیر ممکن همچنین بسیار خطرناک است حتی می تواند موجب جراحات جبران ناپذیری شود.

ایجاد امنیت با سیم خاردار به چه صورت می باشد؟

ایجاد امنیت با سیم خاردار همواره یکی از قدیمی ترین و محکم ترین روش ها در برابر نفوذ عوامل خارجی و متجاوزان بوده است. با دقت در نحوه استفاده و انتخاب بهترین گزینه ی موجود می‌توان یک مکان امنیتی را از ورود اشخاص خطرناک در امان نگه داشت در نهایت از آن محیط به درستی محافظت کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها